Tuesday, April 23, 2013

Zin Jangan Guna Nama BN Untuk Kepentingan Diri Sendiri

Kita semua kena undi BN kecuali Ir Mohamaed Zin Badak dan Nisman (Calon DUN Tanjung Sepat). Cukuplah Zin merosakkan UMNO Sepang dengan dibantu oleh Pegawai khasnya Nisman yang sekarang ini calon Dun Tanjong Sepat.

Suhaimi Ghazali telah melakukan pengorbanan dengan bertanding secara bebas walaupun tahu beliau akan dipecat dari UMNO.

Apakah ahli UMNO Sepang hendak terus menyokong Zin badak, pendatang ke dalam UMNO Sepang yang kini seumpama gagak di rimba?

Jika tahun 2008 sudah ada lebih 1000 orang merosakkan undi, kali ini mari kita Undi Suhaimi Ghazali. Suhaimi bukan sempurna, sekurang-kurangnya beliau tidak khianat UMNO seperti mana Zin buat.


P113 Sepang
2013
2008
1. Hanapiah Mohamad (Bebas)Mohamed Makki Ahmad (PAS)21,532
2. Suhaimi Mohd Ghazali (Bebas)2  Mohd Zin Mohamed (BN - UMNO)26,381
3. Datuk Seri Ir Mohd Zin Mohamed (BN)
4. Mohamed Hanipa Maidin (PAS)
Penyandang:    Mohd Zin Mohamed (BN - UMNO
% keluar mengundi:
Majoriti: -
Penyandang: Mohd Zin Mohamed (BN - UMNO)
% keluar mengundi:  49,137 (79.2%)
Majoriti: 4,849
Penyandang 2004: Mohd Zin Mohamed (BN)
Jumlah Pengundi: 84,362
Undi rosak:
Jumlah Pengundi: 62,044
Undi rosak: 1,099


Ramai ahli UMNO sudah menyampah dengan Ir Zin ini. Tak sedar dek untung. Orang beri laluan hingga menjadi Ketua Bahagian Sepang, dia jadi seperti kaduk naik junjung. Orang yang yang menaikkannya semua dicantas. Politik badak memang suka menyondol.

Calon ADUN Dengkil perlu buat pilihan mahu sokong Zin badak atau bergerak sendiri. Jika dia mahu ikut Zin, Shahrom juga kita tumbangkan kali ini. Sepang sudah banyak kali menyumbang pada BN, apa salah kali ini kita bagi bebas. 

Jika Suhaimi menang pun beliau tetap akan sokong BN di parlimen nanti. Kalau Ezam Mat Nor boleh jadi senator BN lepas maki hamun UMNO, apahal Suhaimi yang nak betulkan UMNO Sepang kita hendak buang langsung?

No comments:

Post a Comment